Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.07.2007 10:46 - Полиция без сирена
Автор: tsucklio Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1950 Коментари: 6 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Още не мога да повярвам на това, което ми се случи снощи, докато се прибирах с такси от едно парти. Ето я и историята...
Качвам се аз при един мазен, дебел, миризлив таксиджия (и само за контраст искам да отбележа, че 4 часа по-рано се бях качил при изключително готин шофьор на такси, който ми пускаше Скорпионс и всякакви други приятни за слушане групи, беше забавен и интелигентен човек), казвам му, че посоката е Люлин и той тръгва. Когато достигаме отсечката, която води непосредствено до тунела на Западен парк и вече няма светофари, от задната кола шофьорът започва да присветва с фаровете, очевидно за да му направи път. Мисля, че тук е моментът, в който трябва да отбележа, колко много мразя да ми присветват, за да се махна от пътя и как избеснявам и нарочно продължавам да карам в същата лента или удрям леко спирачки. Но връщайки се отново на таксиметровия шофьор, който се нервира явно на присветването отзад, започна да дава газ на трета, влизайки вече в тунела той не отпусна газта, автомобилът разви скорост от около 120 км/ч (на ТРЕТА) и всичко това той го направи, за да му покаже, че не може с него така да се подиграват и че ако трябва ще се "дърпат". Излизайки от тунела вече, задната кола тръгва да го задминава, защото "Шишо Бакшишо" знае, че има полиция обикновено след тунела. И за мое и негово голямо учудване се оказа, че задната кола е била...полицейска!!! Обаче те и полицаите са същите като таксиджиите...на акъл. Защото ако си беше пуснал светлинните и звуковите сигнали, сиреч сирените и не беше присветвал като идиот, то щеше да му бъде направен път. Накрая се оказа, че полицаят гонел предното БМВ и така се прибрах по живо по здраво.
Но за Бога, полицаи, пускайте си сирените!!!


Тагове:   сирена,   полиция,


Гласувай:
0



1. marianami - Ха-ха
14.07.2007 12:18
Само не разбрах как така на Шишо Бакшишо му се е разминала глобата за превишена скорост:)
цитирай
2. анонимен - 120 при ограничение 50. . . . доста ...
14.07.2007 13:16
120 при ограничение 50.... доста сериозно нарушение.
цитирай
3. pierrot - Кой от двамата...
14.07.2007 16:31
Кой от двамата шофьори е по за бой?Бакшиша - че се прави на джигит и кара като ненормален?Или ти,че си го оставил като клиент да ти предоставя възможността да станеш графит на тунела?За полицайте не говоря,не вярвам да са гонили някого тъй като нямат право...
Но аз поне в тази ситуация директно му казвам да спира и слизам...таксите е превоз,но директно предаване към Силвърстоун.
цитирай
4. moriseiki - хехе
14.07.2007 21:37
бакшиша как не си е глътнал езика. Но по принцип можеш да караш бързо пред полицейска кола, ако тя е в действие и ти нямаш възможност да отбиеш. На мен така ми се случи в Германия да "загърмя" из града с 110 км/ч, защото зад мен се задаваше полицейска кола със сирена, а аз бях в един еднолентов път без възможност за отбиване... Беше някак си куул, почувствах се за миг като Джейсън Борн... :-)
цитирай
5. marto - оп оп
15.07.2007 01:53
Само да ти напомня, че вечерно време нямат право да си ползват сирените :)
цитирай
6. анонимен - за полицайте
15.07.2007 10:02
сирените не но светлините да
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tsucklio
Категория: Лични дневници
Прочетен: 28729
Постинги: 10
Коментари: 12
Гласове: 60
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031